Werk je browser bij

Zo te zien gebruik je een verouderde of niet ondersteunde browser.
Gebruik een recente versie van één van de volgende browsers voor een optimale werking van deze website

Download Chrome Download Firefox Download Edge

veelgestelde vragen

Wanneer komt het nieuwe filmprogramma online?
De filmweek loopt van donderdag tot en met de woensdag. Op donderdag komen er vaak nieuwe films bij. Het programma voor die speelweek wordt op de maandag van tevoren gepubliceerd. Helaas niet eerder, aan de hand van bezoekersaantallen wordt namelijk een nieuw programma samengesteld.

Kan ik vaste stoelen reserveren?
Nee, dat kan niet. Plaatsen kunt u zelf uitzoeken in volgorde van binnenkomst. Wie het eerst binnen is, heeft de beste plaatsen, al is dat voor iedereen anders. Bij grote drukte worden plaatsen aangewezen door het personeel. Gelieve dan de aanwijzigingen op te volgen.

Ik heb kaarten gekocht, maar ben ziek geworden, of ik kan niet, wat nu?
Wanneer u een ticket via Ideal heeft betaald is het niet mogelijk uw ticket via de website te wijzigen.
Indien u uw ticket wilt omruilen naar een ander tijdstip/andere dag, dan kunt u uw ticket (niet de bevestiging van de reservering maar de ticket met barcode) doorsturen naar bioscoopvenray@outlook.com en erbij zetten welke film, dag, tijdstip en wat voor stoelen u ongeveer wilt. Ook kunt u telefonisch contact met ons opnemen ( 0478-513890 ) nadat u het ticket gestuurd heeft om te vertellen wat voor wijziging u wilt maken en of de film nog genoeg plek heeft.

Indien u de ticket wilt annuleren, doordat u bent verhinderd, kunt u de ticket doorsturen naar bioscoopvenray@outlook.com . Wij storten dan het geld wat u heeft betaald terug, maar wij rekenen wel €2,00 administratiekosten. Wanneer u de ticket terugstuurt, zet dan uw bankrekeningnummer erbij en ter name van.
Wij proberen dan, het bedrag binnen drie werkdagen terug te storten op uw rekening.

U kunt uw gekochte tickets annuleren tot uiterlijk 2 uur vóór aanvang van de desbetreffende voorstelling. 
Als dit tijdsblok verstreken is, vervalt de restitutie op uw aangekochte ticket. De kans is dan namelijk klein, dat wij deze stoelen nog kunnen verkopen.
Om u dan alsnog tegemoet te komen, ontvangt u een voucher voor of dezelfde, of een andere film naar keuze. Hier zit echter wel een inwisseltermijn aan verbonden van twee maanden na uitgifte.

Komt uw annulering nadat de film inmiddels is vertoond, dan kunnen wij helaas niks meer voor uw doen. De afrekening is ons kassa systeem is dan verwerkt en afgesloten. U heeft dan geen recht op restitutie, nog op vrijkaarten.

Is de bioscoop toegankelijk voor mindervalide bezoekers?
Wij zijn helaas minder toegankelijk voor mindervalide bezoekers. De bioscoopzalen zijn allemaal te vinden op de eerste verdieping. Echter, waar mogelijk zullen wij u uiteraard zoveel mogelijk helpen om toch de film te bezoeken. Een ondersteunende hand geven wij u graag. Wij hebben geen lift, rolstoelen mogen niet in het gangpad staan wegens de vluchtroute indien er calamiteiten zijn.

Moet ik reserveren voor een kinderfeest?
Ja, hiervoor moet u minimaal drie dagen van te voren reserveren. Dit in verband met de beschikbaarheid bij cafetaria Thielen. In enkele gevallen kan dat ook op kortere termijn nadat wij telefonisch contact hebben gehad met cafetaria Thielen.

Kan ik een poster reserveren?
Door de vele aanvragen is het niet mogelijk om een poster te reserveren.

Kan ik de Nationale Bioscoopbon inleveren?
Ja, daar zijn we bij aangesloten.

Kan ik de blauwe bioscoopcadeaukaart inleveren? 
Deze worden per 1 januari 2021 niet meer geacepteerd.

Kan ik de Bioscoopcadeaukaart met rode bioscoopstoelen erop of de Entertainmentkaart inleveren?
Nee, daar zijn we niet bij aangesloten.

Krijg ik korting met mijn CJP-pas of 65+ pas?
Ja, met uw CJP-pas of 65+ pas betaald u een vast bedrag van € 7,50
Uw korting is dus afhankelijk van de hoogte van de normale toegangsprijs. Op kindervoorstellingen geen korting.